Vážení obchodní přátelé,
s ohledem na velmi pozitivní zpětnou vazbu z předchozího semináře jsem se rozhodl zopakovat seminář nazvaný „právní nastavení podnikání v krizové době“, který jako advokát zaměřený na obchodní právo povedu.
Seminář se bude konat dne 12. 8. 2020 od 15:15 do 17 hod. ve WorkLounge, Pernerova 51 – budova Forum Karlín
Seminář je bezplatný, kapacita je omezena.
Ať již přijdou další koronavirové vlny či nikoliv, na řadu odvětví zřejmě dopadne hospodářská krize. Dobré nastavení právních aspektů v rámci Vašeho podnikání je přitom klíčové jak pro případ takové hospodářské krize, tak pro případ dalších koronavirových vln, které s sebou mohou přinést řadu omezujících opatření. Podnikatelský svět se může rychle změnit, může být třeba činit překotné změny; na co bylo dříve možné se spolehnout, nemusí platit do budoucna. Účelem semináře je nastínit, na co vše může být z právního hlediska třeba pro tyto případy pamatovat.
Na semináři probereme zejména následující tematické okruhy.
- Jak posílit své šance na pomoc státu v případě dalších koronavirových vln?
- Je forma Vašeho podnikání vhodná pro případ hospodářské krize? Jaké jsou hlavní výhody a nevýhody jednotlivých forem podnikání (OSVČ, jednotlivé typy společností apod.) včetně aspektů daňových a odpovědnostních?
- Jak optimálně nastavit vztahy s Vašimi zaměstnanci či spolupracovníky?
- Na co myslet při nastavení právních vztahů s Vašimi klienty?
- Jak přistupovat k vymáhání pohledávek a zabránit zhoršení či ohrožení Vašeho cash-flow včetně aspektů tzv. druhotné platební neschopnosti?
- Jak se zachovat v případě, že se dostanete do vážnějších problémů?
Prostor samozřejmě bude i pro diskusi.
Na seminář se přihlašujte e-mailovou zprávou zaslanou na dusek@akdusek.cz.
Pokud uvedete i své pracovní zařazení (např. OSVČ, jednatel „vlastní“ společnosti, manager „cizí“ společnosti, majitel společnosti s „cizím“ managerem, zaměstnanec apod.), pomůže mi to obsah semináře více přizpůsobit účastníkům.
FB stránka události zde.
Budu se těšit!
Mgr. Lukáš Dušek, advokát